Actiepunten direct vastleggen en aanpakken
Inspecties tijdens de bouw leveren vaak actiepunten op. Hiervoor is Bouwapplicatie voorzien van een uitgebreid ticketsysteem. Tickets worden direct op de bouwtekening aangemaakt en toegewezen aan een verantwoordelijke collega. Naast een titel en een omschrijving is het mogelijk om aanvullende foto`s en schetsen toe te voegen, om het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Ook een eventuele deadline, en de status van het ticket worden vastgelegd. De beheerder houd het overzicht op de tickets in het ticketoverzicht en op de digitale bouwtekening en beheert het proces vanuit één centraal platform.
Ook vervolgformulieren staan klaar
Door middel van conditionele logica is het mogelijk het formulier met de inspecteur mee te laten denken. Dit geldt niet alleen voor wat zich ‘binnen’ het formulier afspeelt (het klaarzetten van nieuwe vragen, opmerkingen, tips of tabbladen), ook acties voor ná de inspectie kunnen al vanuit het formulier worden klaargezet.
Een voorbeeld: Nederland Isoleert helpt klanten met het aanvragen van subsidie. Daarvoor is een machtiging nodig. Wanneer een klant voor deze service kiest tijdens een intakegesprek, hoeft de adviseur niet op zoek naar een los formulier, het systeem zet het machtigingsformulier direct klaar. Eerder ingevulde gegevens worden automatisch overgenomen. Zo kan de adviseur meteen doorpakken en de afspraak vastleggen. Met één druk op de knop ontvangt de klant ontvangt een kopie van het rapport en het machtigingsformulier, zodat de adviseur geen tijd meer hoeft te besteden aan een e-mail achteraf.
Mogelijkheden voor uw organisatie?
Benieuwd wat Bouwapplicatie voor uw organisatie kan doen?
Neem contact met ons op of plan een demo in!